Certascan: nit al refugi i cim

Hem fet el cim !! El passat dia 23 de Juliol deixàvem el cotxe a Tavascan i ens endinsàvem pels boscos i muntanyes que ens porten fins al refugi de Certascan. Tot i que vam tenir un bon dia, uns núvols amenaçadors ens anàven seguint tota l'estona, però ens van deixar arribar sans i estalvis al refugi.

Un cop al refugi vam tenir una molt benvinguda i molt bona estada, gràcies al Jan a l'Andrea i al Pedro que ens van fer sentir com a casa. Un bon sopar, un reportatge sobre la Porta del Cel i una nit plàcida (per alguns més que d'altres!).

L'endemà al matí, 2,8 ºC i una boira espessa. Comencem a caminar cap al coll de Certascan, on segons la meteorologia decidiríem si pujàvem o no al cim. Per sorpresa, quan arribem al coll, els núvols marxen per una estona i decidim fer el cim. Des de dalt, no hi ha paraules, l'infinit i una panoràmica formidable. Baixem ràpid, no sigui que els núvols ens atrapin dalt del cim; i fins al càmping de Graus tenim una llarga, llarguíssima baixada... però amb uns paisatges que ens treuen tots els mals.

Gràcies per la vostra participació i companyia, i moltes gràcies Jan, Andrea i Pedro per la vostra hospitalitat.

1. Molt bé!! Enhorabona a tots. Un altre cim per a la col.leció del Club Excursionista Rialp.
    Això si, vam passar una mica de fred ehhh!!!